Spijkers met koppen slaan
Werken met de Beste Bouwmarkt van Nederland
Bijna iedereen kent ‘Yippiejajajippiejippiejee’, maar HORNBACHs slogan ‘Er is altijd iets te doen’ vliegt bij Van Hulzen ook regelmatig over tafel. Van PR tot marketingcommunicatie, corporate communicatie en interne communicatie. We zijn supertrots bedrijfsbreed te mogen werken voor de Beste Bouwmarkt van Nederland!





PR: HORNBACH in de media
Sinds de komst van HORNBACH naar Nederland, is de bouwmarktketen uitgegroeid tot toonaangevende speler in de branche. Vanaf het begin van onze succesvolle samenwerking in 2005 verstevigen wij de aanwezigheid van de projectbouwmarkt in de media. Feiten vertalen naar relevant nieuws voor journalisten, de opening van nieuwe bouwmarkten en PR-onderzoek: we draaien onze handen er niet voor om. Neem een kijkje op pers.hornbach.nl voor een compleet overzicht van ons PR-werk voor HORNBACH.

Interne communicatie: HORNBACH Helden
HORNBACHhelpt
