Spijkers met
koppen slaan

Werken met de Beste Bouwmarkt van Nederland

Bijna iedereen kent ‘Yippiejajajippiejippiejee’, maar HORNBACHs slogan ‘Er is altijd iets te doen’ vliegt bij Van Hulzen ook regelmatig over tafel. Van PR tot marketingcommunicatie, corporate communicatie en interne communicatie. We zijn supertrots bedrijfsbreed te mogen werken voor de Beste Bouwmarkt van Nederland!

PR: HORNBACH in de media

Sinds de komst van HORNBACH naar Nederland, is de bouwmarktketen uitgegroeid tot toonaangevende speler in de branche. Vanaf het begin van onze succesvolle samenwerking in 2005 verstevigen wij de aanwezigheid van de projectbouwmarkt in de media. Feiten vertalen naar relevant nieuws voor journalisten, de opening van nieuwe bouwmarkten en PR-onderzoek: we draaien onze handen er niet voor om. Neem een kijkje op pers.hornbach.nl voor een compleet overzicht van ons PR-werk voor HORNBACH.

Interne communicatie: HORNBACH Helden

HORNBACH groeit hard en het aantal collega’s ook. Hoe houd je deze HORNBACH Helden up-to-date, betrokken en geënthousiasmeerd? Dat doen we onder andere door de ontwikkeling van personeelsmagazine De Hamer. Een blad waar medewerkers van Groningen tot Geleen zich in herkennen, met pakkende reportages en dynamische fotografie. We voeren de redactie en bepalen samen met HORNBACH thema’s en onderwerpen. Vervolgens werken we die uit in tekst, beeld en vormgeving.

HORNBACHhelpt

Samen bouwen aan de samenleving. Dat is het motto van Stichting HORNBACHhelpt. Met HORNBACHhelpt zet de projectbouwmarkt zich in om maatschappelijke initiatieven met bouw- of tuingerelateerde hulp een duwtje in de rug te geven. Van het opknappen van een kinderboerderij tot het transformeren van de woonkamer bij een woonzorgcentrum voor jongeren met een beperking. Vanaf de oprichting zijn we betrokken bij HORNBACHhelpt. We verzorgen de communicatie en steken zelf ook graag de handen uit de mouwen!

Hornbach Helpt krant