
Het begon in 1950 op een zolderkamer in Den Haag. Daar richtte Kick van Hulzen in zijn ouderlijk huis het eerste PR-bureau van Nederland op. Gewapend met niet veel meer dan een bakelieten telefoon, schrijfmachine en een flinke dosis lef. Hij bedacht de Allerhande voor Albert Heijn, gaf strategisch communicatieadvies en zette de toon voor moderne PR in Nederland. Nu – 75 jaar later – is Van Hulzen uitgegroeid tot een full-service communicatiebureau. Met ons professionele, ondernemende en betrokken team zijn we trots op de rijke geschiedenis en richten we de blik vol vertrouwen op de toekomst.
Een feestelijk en bruisend jaar
75 kaarsjes vraagt om een feest! Dit speciale jaar bruist ons kantoor extra van de energie. We trekken eropuit om met ons hele team leuke dingen te doen en samen hard te lachen. We doen extra veel nieuwe kennis op tijdens trainingen waar we elkaar uitdagen. En ja, we proosten wat vaker dan normaal. We vieren ons feest ook samen met onze omgeving. Zo gaan we bijvoorbeeld op pad met de ouderen uit Voorschoten voor een wandeling door óns dorp. Want we voelen ons verbonden met die centrale plek waar het allemaal gebeurt.

Slimmer werken, veiligheid voorop
Stilzitten, daar houden we niet van. We grijpen het jubileumjaar aan om onze processen te stroomlijnen. Dat doen we met de introductie van ons nieuwe GRIPP-systeem, waarmee er nóg meer ruimte is voor wat écht telt: communicatie die werkt. Van Advies tot Zichtbaarheid.
En omdat we dagelijks met vertrouwelijke informatie werken, zetten we ook op dat vlak grote stappen. Na het behalen van het ISO 9001-certificaat, hebben we onze zinnen gezet op het ISO 27001-certificaat voor informatiebeveiliging. Zo kun je ook in de toekomst blind op ons vertrouwen.

De toekomst heeft een naam: Kiki
Dit jubileumjaar maak je kennis met Kiki, ons nieuwste teamlid. Zij is onze AI-collega die is ontwikkeld door en voor onze collega’s. Kiki helpt ons om scherp te blijven in een vakgebied dat razendsnel verandert. Ze daagt ons uit, prikkelt onze creativiteit en houdt ons bij de les. Haar naam is geen toeval. Het is een knipoog naar onze oprichter Kick en staat met beide benen in de toekomst. Ook na 75 jaar blijven we onszelf steeds opnieuw uitvinden.
En doorrrr!
Van de zolderkamer in 1950 tot een full-service communicatieadviesbureau voor strategie, creatie en content in 2025. Wat een reis! En we zijn nog lang niet uitgereisd. Met onze wortels in het verleden en onze blik op morgen, blijven we bouwen aan ons bureau dat meegaat met de tijd en richting geeft aan communicatie. Precies zoals Kick het 75 jaar geleden bedoelde.