Zo werken wij
Hoe komt jouw boodschap bij de juiste mensen onder de aandacht, tussen de oren? Hoe krijg je dat voor elkaar?
Bij Van Hulzen Communicatie hebben we daar een doeltreffende aanpak voor. Ons werk draait om strategie, creatie en content. Gestructureerd komen we tot de kern.
Kijk, daar zit ‘ie in de taille van het zandlopermodel. De kern van de zaak. Alle bruikbare informatie over de opdrachtgever en de situatie trechteren we tot we hem te pakken hebben.
Die kern, daar laten we onze creativiteit op los. Hij is het vertrekpunt voor alles: het creatief concept, de communicatiemiddelen en de activiteiten. Het resultaat? Content die hout snijdt, in de juiste stijl en taal. Toegespitst op de doelgroepen die jij wilt bereiken.
ISO-9001:2015
Yes, we hebben de ISO-certificering behaald!
Na enkele maanden van voorbereiding ging bij Van Hulzen 24 oktober de vlag uit. ISO-gecertificeerd! We ontvingen het certificaat voor ISO-9001:2015, de norm op het gebied van kwaliteitsmanagement, uit handen van certficeringsinstantie Aboma. CertificeringsAdvies Nederland heeft ons in de ontwikkeling van het kwaliteitsprogramma ondersteund.
Ja, het was een extra inspanning naast alles wat met elkaar te doen hebben; maar het bleek uiteindelijk geen enorme opgave. Toen we eenmaal vat hadden gekregen op de grondslagen van ISO, konden we relatief vlot onze huidige principes, ons reeds ontwikkelde primair proces en aanpalende processen afstemmen op ISO-9001:2015-normen.
Het resultaat mag er zijn: een trotse interne organisatie, die nu al merkt dat het kwaliteitsdenken onder ISO-9001:2015 zijn vruchten afwerpt. We evalueren meer en beter, we leren dus meer, en dat is goed merkbaar in het werk van vandaag, morgen en overmorgen.
ISO kost geen energie, ISO geeft ons energie.